Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20800
Назва: Формування ціннісних орієнтацій учнів у процесі навчання хоровому співу
Автори: Бондар, Вероніка
Ключові слова: хоровий спів
ціннісні орієнтації
особистість
морально-духовні якості
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,
Бібліографічний опис: В.Бондар Формування ціннісних орієнтацій учнів у процесі навчання хоровому співу/Бондар В.//Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.61 -63
Короткий огляд (реферат): Автором розглянуто питання формування ціннісних орієнтацій учнів у процесі навчання хоровому співу. На основі аналізу науково-педагогічної літератури автор робить висновок, що ціннісні орієнтації є системою стійких установок особистості, що визначають її ставлення до навколишньої дійсності та спрямованість її діяльності на задоволення вищих потреб і досягнення життєвих цілей. Автор вважає, що знайомлячись з народною пісенною творчістю, з пісенною спадщиною українських композиторів як минулого, так і сучасності, учні збагачують свій духовний світ, розвивають естетичні смаки та формують національну свідомість. Емоційно-естетичне переживання хорових творів сприяє інтеріоризації моральних цінностей учнями та їх інтеграції в систему особистісних орієнтацій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20800
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21.pdf3.57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.