Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20800
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБондар, Вероніка-
dc.date.accessioned2024-11-13T11:45:41Z-
dc.date.available2024-11-13T11:45:41Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВ.Бондар Формування ціннісних орієнтацій учнів у процесі навчання хоровому співу/Бондар В.//Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.61 -63uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20800-
dc.description.abstractАвтором розглянуто питання формування ціннісних орієнтацій учнів у процесі навчання хоровому співу. На основі аналізу науково-педагогічної літератури автор робить висновок, що ціннісні орієнтації є системою стійких установок особистості, що визначають її ставлення до навколишньої дійсності та спрямованість її діяльності на задоволення вищих потреб і досягнення життєвих цілей. Автор вважає, що знайомлячись з народною пісенною творчістю, з пісенною спадщиною українських композиторів як минулого, так і сучасності, учні збагачують свій духовний світ, розвивають естетичні смаки та формують національну свідомість. Емоційно-естетичне переживання хорових творів сприяє інтеріоризації моральних цінностей учнями та їх інтеграції в систему особистісних орієнтацій.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,uk
dc.subjectхоровий співuk
dc.subjectціннісні орієнтаціїuk
dc.subjectособистістьuk
dc.subjectморально-духовні якостіuk
dc.titleФормування ціннісних орієнтацій учнів у процесі навчання хоровому співуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
21.pdf3.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.