Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20800
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондар, Вероніка | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-13T11:45:41Z | - |
dc.date.available | 2024-11-13T11:45:41Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | В.Бондар Формування ціннісних орієнтацій учнів у процесі навчання хоровому співу/Бондар В.//Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.61 -63 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20800 | - |
dc.description.abstract | Автором розглянуто питання формування ціннісних орієнтацій учнів у процесі навчання хоровому співу. На основі аналізу науково-педагогічної літератури автор робить висновок, що ціннісні орієнтації є системою стійких установок особистості, що визначають її ставлення до навколишньої дійсності та спрямованість її діяльності на задоволення вищих потреб і досягнення життєвих цілей. Автор вважає, що знайомлячись з народною пісенною творчістю, з пісенною спадщиною українських композиторів як минулого, так і сучасності, учні збагачують свій духовний світ, розвивають естетичні смаки та формують національну свідомість. Емоційно-естетичне переживання хорових творів сприяє інтеріоризації моральних цінностей учнями та їх інтеграції в систему особистісних орієнтацій. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», | uk |
dc.subject | хоровий спів | uk |
dc.subject | ціннісні орієнтації | uk |
dc.subject | особистість | uk |
dc.subject | морально-духовні якості | uk |
dc.title | Формування ціннісних орієнтацій учнів у процесі навчання хоровому співу | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1. |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.