Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20797
Назва: | Специфіка мовленнєвої компетентності фаїівців та її формування в межах професійної підготовки майбутніх викладачів хореографії |
Автори: | Клещуков, Володимир |
Ключові слова: | викладачі хореографії мовленнєва компетентність мовленнєвий розвиток |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», |
Бібліографічний опис: | В.Клещуков Специфіка мовленнєвої компетентності фаїівців та її формування в межах професійної підготовки майбутніх викладачів хореографії /Клещуков В.//Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.55-57 |
Короткий огляд (реферат): | У сучасному світі, де танець стає все більш популярною формою мистецтва, роль викладача хореографії виходить за межі простої передачі технічних навичок. Викладачі повинні володіти високим рівнем мовнокомунікативної та мовленнєвої компетентностей, що дозволить їм ефективно взаємодіяти з учнями, мотивувати їх та створювати атмосферу довіри. Це не просто про вміння говорити, а про здатність слухати, розуміти та адаптуватися до потреби кожного учня. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20797 |
Розташовується у зібраннях: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
18.pdf | 3.57 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.