Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20797
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлещуков, Володимир-
dc.date.accessioned2024-11-13T10:46:28Z-
dc.date.available2024-11-13T10:46:28Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВ.Клещуков Специфіка мовленнєвої компетентності фаїівців та її формування в межах професійної підготовки майбутніх викладачів хореографії /Клещуков В.//Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.55-57uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20797-
dc.description.abstractУ сучасному світі, де танець стає все більш популярною формою мистецтва, роль викладача хореографії виходить за межі простої передачі технічних навичок. Викладачі повинні володіти високим рівнем мовнокомунікативної та мовленнєвої компетентностей, що дозволить їм ефективно взаємодіяти з учнями, мотивувати їх та створювати атмосферу довіри. Це не просто про вміння говорити, а про здатність слухати, розуміти та адаптуватися до потреби кожного учня.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,uk
dc.subjectвикладачі хореографіїuk
dc.subjectмовленнєва компетентністьuk
dc.subjectмовленнєвий розвитокuk
dc.titleСпецифіка мовленнєвої компетентності фаїівців та її формування в межах професійної підготовки майбутніх викладачів хореографіїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18.pdf3.57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.