Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20648
Назва: Психологічний супровід розвитку резильєнтності студентів
Автори: Абрамян, Н. Д.
Попова, Р. К.
Ключові слова: психологічний супровід
резильєнтність
особистісно-орієнтовані технології
стресостійкість
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,
Бібліографічний опис: Абрамян Н.П.Психологічний супровід розвитку резильєнтності студентів /Н.П.Абрамян ,Р.К.Попова//Адаптаційні можливості дітей та молоді: збірник наукових праць ХV Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 105-річчю з дня заснування кафедри фізичної реабілітації, біології і охорони здоров’я та 60-річчю створення лабораторії функціональної діагностики імені професора Т. М. Цонєвої Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» (Одеса, 19–20 вересня 2024 року, Ч. 2) / голов. ред. А. І. Босенко. Одеса: Університет Ушинського, 2024.С.6-12
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено роль психологічного супроводу у формуванні резильєнтності студентів, зокрема через застосування різноманітних технологій. Дослідження виявило, що інтеграція цих технологій дозволяє створити ефективне середовище для розвитку стійкості, покращуючи здатність студентів до адаптації та стресостійкості. Результати підкреслюють важливість комплексного підходу у психологічному супроводі для досягнення оптимальних результатів у підтримці студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20648
Розташовується у зібраннях:Адаптаційні можливості дітей та молоді (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf3.63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.