Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20648
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАбрамян, Н. Д.-
dc.contributor.authorПопова, Р. К.-
dc.date.accessioned2024-10-30T07:23:07Z-
dc.date.available2024-10-30T07:23:07Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationАбрамян Н.П.Психологічний супровід розвитку резильєнтності студентів /Н.П.Абрамян ,Р.К.Попова//Адаптаційні можливості дітей та молоді: збірник наукових праць ХV Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 105-річчю з дня заснування кафедри фізичної реабілітації, біології і охорони здоров’я та 60-річчю створення лабораторії функціональної діагностики імені професора Т. М. Цонєвої Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» (Одеса, 19–20 вересня 2024 року, Ч. 2) / голов. ред. А. І. Босенко. Одеса: Університет Ушинського, 2024.С.6-12uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20648-
dc.description.abstractУ статті висвітлено роль психологічного супроводу у формуванні резильєнтності студентів, зокрема через застосування різноманітних технологій. Дослідження виявило, що інтеграція цих технологій дозволяє створити ефективне середовище для розвитку стійкості, покращуючи здатність студентів до адаптації та стресостійкості. Результати підкреслюють важливість комплексного підходу у психологічному супроводі для досягнення оптимальних результатів у підтримці студентів.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,uk
dc.subjectпсихологічний супровідuk
dc.subjectрезильєнтністьuk
dc.subjectособистісно-орієнтовані технологіїuk
dc.subjectстресостійкістьuk
dc.titleПсихологічний супровід розвитку резильєнтності студентівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Адаптаційні можливості дітей та молоді (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf3.63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.