Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20648
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАбрамян, Н. Д.-
dc.contributor.authorПопова, Р. К.-
dc.date.accessioned2024-10-30T07:23:07Z-
dc.date.available2024-10-30T07:23:07Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationАбрамян Н.П.Психологічний супровід розвитку резильєнтності студентів /Н.П.Абрамян ,Р.К.Попова//Адаптаційні можливості дітей та молоді: збірник наукових праць ХV Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 105-річчю з дня заснування кафедри фізичної реабілітації, біології і охорони здоров’я та 60-річчю створення лабораторії функціональної діагностики імені професора Т. М. Цонєвої Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» (Одеса, 19–20 вересня 2024 року, Ч. 2) / голов. ред. А. І. Босенко. Одеса: Університет Ушинського, 2024.С.6-12uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20648-
dc.description.abstractУ статті висвітлено роль психологічного супроводу у формуванні резильєнтності студентів, зокрема через застосування різноманітних технологій. Дослідження виявило, що інтеграція цих технологій дозволяє створити ефективне середовище для розвитку стійкості, покращуючи здатність студентів до адаптації та стресостійкості. Результати підкреслюють важливість комплексного підходу у психологічному супроводі для досягнення оптимальних результатів у підтримці студентів.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,uk
dc.subjectпсихологічний супровідuk
dc.subjectрезильєнтністьuk
dc.subjectособистісно-орієнтовані технологіїuk
dc.subjectстресостійкістьuk
dc.titleПсихологічний супровід розвитку резильєнтності студентівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Адаптаційні можливості дітей та молоді (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdf3.63 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.