Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20619
Назва: | Формування оцінно-контрольної діяльності у дітей дошкільного віку:сучасні виклики та педагогічні стратегії |
Автори: | Чекан, Оксана Ларівон, Вікторія |
Ключові слова: | дошкільна освіта реформування системи модернізація |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», |
Бібліографічний опис: | Чекан О.Формування оцінно-контрольної діяльності у дітей дошкільного віку:сучасні виклики та педагогічні стратегії /О.Чекан,В.Ларівон // Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наукових праць за матеріалами І Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Одеса, 25 жовтня 2024 р. / за ред. Л. Березовської. Івано-Франківськ : НАІР, 2024. С.150-151 |
Короткий огляд (реферат): | Реформування системи загальної середньої освіти України, зокрема початкової школи, і впровадження Концепції «Нова Українська школа» сприяло модернізації первинної ланки – дошкільної освіти. Означене включає розробку Концепції розвитку дітей раннього і дошкільного віку (2020 р.) та нового варіанта Базового компонента дошкільної освіти (2021 р.). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20619 |
Розташовується у зібраннях: | Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
31.pdf | 2.66 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.