Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20619
Title: Формування оцінно-контрольної діяльності у дітей дошкільного віку:сучасні виклики та педагогічні стратегії
Authors: Чекан, Оксана
Ларівон, Вікторія
Keywords: дошкільна освіта
реформування системи
модернізація
Issue Date: 2024
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,
Citation: Чекан О.Формування оцінно-контрольної діяльності у дітей дошкільного віку:сучасні виклики та педагогічні стратегії /О.Чекан,В.Ларівон // Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наукових праць за матеріалами І Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Одеса, 25 жовтня 2024 р. / за ред. Л. Березовської. Івано-Франківськ : НАІР, 2024. С.150-151
Abstract: Реформування системи загальної середньої освіти України, зокрема початкової школи, і впровадження Концепції «Нова Українська школа» сприяло модернізації первинної ланки – дошкільної освіти. Означене включає розробку Концепції розвитку дітей раннього і дошкільного віку (2020 р.) та нового варіанта Базового компонента дошкільної освіти (2021 р.).
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20619
Appears in Collections:Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
31.pdf2.66 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.