Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20614
Назва: Сутність логіко-математичного розвитку на етапі дошкільного дитинства
Автори: Усатенко, І.
Ключові слова: дошкільний вік
дошкільне дитинство
логічко-математичний розвиток
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Усатенко І. Сутність логіко-математичного розвитку на етапі дошкільного дитинства / І. Усатенко // Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наукових праць за матеріалами І Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Одеса, 25 жовтня 2024 р. / за ред. Л. Березовської. Івано-Франківськ : НАІР, 2024. С. 131-134
Короткий огляд (реферат): З-поміж важливих завдань сьогодення, що стоїть перед закладами освіти, особливого значення набуває проблема розумового розвитку дітей. Логічне мислення – це необхідний засіб засвоєння матеріалу в будь-якій галузі наук, у тому числі в царині математики. Вони використовуються для узагальнення й систематизації знань, уміння обґрунтовувати, робити висновки. Отже, навчання дітей дошкільного віку розмірковувати є одним із важливих завдань сьогодення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20614
Розташовується у зібраннях:Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26.pdf2.66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.