Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20614
Назва: | Сутність логіко-математичного розвитку на етапі дошкільного дитинства |
Автори: | Усатенко, І. |
Ключові слова: | дошкільний вік дошкільне дитинство логічко-математичний розвиток |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Усатенко І. Сутність логіко-математичного розвитку на етапі дошкільного дитинства / І. Усатенко // Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наукових праць за матеріалами І Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Одеса, 25 жовтня 2024 р. / за ред. Л. Березовської. Івано-Франківськ : НАІР, 2024. С. 131-134 |
Короткий огляд (реферат): | З-поміж важливих завдань сьогодення, що стоїть перед закладами освіти, особливого значення набуває проблема розумового розвитку дітей. Логічне мислення – це необхідний засіб засвоєння матеріалу в будь-якій галузі наук, у тому числі в царині математики. Вони використовуються для узагальнення й систематизації знань, уміння обґрунтовувати, робити висновки. Отже, навчання дітей дошкільного віку розмірковувати є одним із важливих завдань сьогодення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20614 |
Розташовується у зібраннях: | Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
26.pdf | 2.66 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.