Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20599
Назва: | Особистісно зорієнтовані технології підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до гуманістичного виховання дітей |
Автори: | Княжева, Ірина Анатоліївна Knyazheva, Iryna Anatoliyivna |
Ключові слова: | дошкільна освіта гуманістичне виховання майбутні вихователі |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Княжева І. Особистісно зорієнтовані технології підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до гуманістичного виховання дітей / І. Княжева // Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наукових праць за матеріалами І Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Одеса, 25 жовтня 2024 р. / за ред. Л. Березовської. Івано-Франківськ : НАІР, 2024. С. 73-78 |
Короткий огляд (реферат): | Реформація та модернізація вищої освіти України спричинена необхідністю забезпечення якісно нового рівня освіти, зумовлена постійною еволюцією соціальних процесів, ускладненням комунікаційних систем, стрімким зростанням обсягу знань і появою новітніх технологій і спрямована на актуалізацію змісту та структури професійної підготовки з урахуванням сучасних соціальних проблем і вимог, де важливим аспектом виступає підвищення наукової складової освіти та її новаторської функції в розвитку суспільства. Досягнення нової якості освіти неможливе без самостійного творчого пошуку, безперервного професійного вдосконалення педагогів, зокрема й першої – дошкільної освітньої ланки, і підвищення їхнього професійного рівня. Важливим складником модернізації вищої освіти є підготовка майбутніх вихователів ЗДО до гуманістичного виховання дитини дошкільного віку, притаманні відчуття власної гідності, здатність до емпатії, моральність, милосердя, відповідальність, свобода мислення, прагнення до справедливості та бажання творчо змінювати довколишній світ. Таке пріоритетне завдання, чітко визначене в Стратегії розвитку вищої освіти України на 2022-2032 роки Базовому компоненті дошкільної освіти, інших державних документах, а його розв’язання детерміноване використанням особистісно зорієнтованих технологій, які ставлять за найвищу мету розвиток моральних цінностей і ґрунтуються на глибокому усвідомленні унікальності кожної особистості, врахуванні її індивідуальних та вікових особливостей і потреб, повазі та визнанні найвищою цінністю суспільства. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20599 |
Розташовується у зібраннях: | Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
14.pdf | 2.66 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.