Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20599
Title: Особистісно зорієнтовані технології підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до гуманістичного виховання дітей
Authors: Княжева, Ірина Анатоліївна
Knyazheva, Iryna Anatoliyivna
Keywords: дошкільна освіта
гуманістичне виховання
майбутні вихователі
Issue Date: 2024
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Княжева І. Особистісно зорієнтовані технології підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до гуманістичного виховання дітей / І. Княжева // Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наукових праць за матеріалами І Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Одеса, 25 жовтня 2024 р. / за ред. Л. Березовської. Івано-Франківськ : НАІР, 2024. С. 73-78
Abstract: Реформація та модернізація вищої освіти України спричинена необхідністю забезпечення якісно нового рівня освіти, зумовлена постійною еволюцією соціальних процесів, ускладненням комунікаційних систем, стрімким зростанням обсягу знань і появою новітніх технологій і спрямована на актуалізацію змісту та структури професійної підготовки з урахуванням сучасних соціальних проблем і вимог, де важливим аспектом виступає підвищення наукової складової освіти та її новаторської функції в розвитку суспільства. Досягнення нової якості освіти неможливе без самостійного творчого пошуку, безперервного професійного вдосконалення педагогів, зокрема й першої – дошкільної освітньої ланки, і підвищення їхнього професійного рівня. Важливим складником модернізації вищої освіти є підготовка майбутніх вихователів ЗДО до гуманістичного виховання дитини дошкільного віку, притаманні відчуття власної гідності, здатність до емпатії, моральність, милосердя, відповідальність, свобода мислення, прагнення до справедливості та бажання творчо змінювати довколишній світ. Таке пріоритетне завдання, чітко визначене в Стратегії розвитку вищої освіти України на 2022-2032 роки Базовому компоненті дошкільної освіти, інших державних документах, а його розв’язання детерміноване використанням особистісно зорієнтованих технологій, які ставлять за найвищу мету розвиток моральних цінностей і ґрунтуються на глибокому усвідомленні унікальності кожної особистості, врахуванні її індивідуальних та вікових особливостей і потреб, повазі та визнанні найвищою цінністю суспільства.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20599
Appears in Collections:Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf2.66 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.