Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20574
Title: Інноваційні форми і методи формування композиційної компетентності майбутніх викладачів хореографії на основі сучасного танцю
Other Titles: Innovative forms and methods for developing compositional competence of future dance teachers based on contemporary dance
Authors: Терзі, Арсенія Андріївна
Terzi, Arseniia
Keywords: педагогічні умови
методи
майбутній викладач хореографії
хореограф-постановник
методи формування композиційної компетентності майбутнього викладача хореографії
pedagogical conditions,.
methods
future teacher of choreography
choreographer-director
methods for developing compositional competence of future dance instructor
Issue Date: 2024
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Терзі А. А. Інноваційні форми і методи формування композиційної компетентності майбутніх викладачів хореографії на основі сучасного танцю / А. А Терзі // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2024. – №2. – С. 71-76.
Abstract: Стаття присвячується дослідженню проблематики формування композиційної ком-петентності майбутніх викладачів-хореографів як постановників у процесі хорео-графічної підготовки, яка здійснювалася в експериментальному режимі. Визначено й обґрунтовано методи формування композиційної компетентності майбутніх викладачів-хореографів як постановників, що відповідають запровадженим у процес навчання сучасному танцю педагогічним умовам.Проаналізовано особливості створення композиції на матеріалі сучасної хореографії, зокрема характерні ознаки сучасної хореографі, яка дозволяє розкривати внутрішній світ людини через композиційні експерименти й імпровізації з використанням іннова-ційних технік, інструментами миттєвого руху. Обговорюється роль хореографа в контексті його функцій як керівника, педагога та творця-постановника, з особливим акцентом на формування композиційної ком-петентності.Вивчення праць, поглядів, методичних рекомендацій мистецтвознавців, хореографів-постановників дало визначення, що необхідним у процесі формування композиційної компетентності є вивчення теорії тілесності руху, навчитися створювати влас-ний авторський рух через природні імпульси, використання інноваційних технологій, освітлення, комп’ютерних технологій у процесі створення хореографічної композиції, експериментування, імпровізації. Презентовано й обґрунтовано методи формування композиційної компетент-ності майбутніх викладачів-хореографів як постановників у контексті сучасної хореографії. The article is dedicated to the investigation of issues related to the development of compositional competence in future teachers of choreography as choreographers during their choreographic training, which was conducted in an experimental mode. The methods for developing compositional competence in future teachers of choreography as choreographers, aligned with the established pedagogical conditions in the process of teaching contemporary dance, have been identified and substantiated. The features of creating compositions using contemporary choreography materials are analyzed, particularly the distinctive characteristics of contemporary choreography that allow the exploration of the inner world of an individual through compositional experiments and improvisations using innovative techniques and tools for spontaneous movement.The role of the choreographer is discussed in the context of their functions as a leader, educator, and creative director, with a special emphasis on the development of compositional competence. The study of works, views, and methodological recommendations of art scholars and choreographer-directors has led to the conclusion that essential components in the process of developing compositional competence include the study of the theory of bodily movement, learning to create one’s own unique movements through natural impulses, and the use of innovative technologies, lighting, and computer technologies in the process of creating choreographic compositions to experiment and improvise.The methods for developing compositional competence in future teachers of choreography as choreographers in the context of contemporary choreography are presented and substantiated.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20574
Appears in Collections:№2 (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Terzi.pdf193.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.