Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20574
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТерзі, Арсенія Андріївна-
dc.contributor.authorTerzi, Arseniia-
dc.date.accessioned2024-10-24T08:35:05Z-
dc.date.available2024-10-24T08:35:05Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationТерзі А. А. Інноваційні форми і методи формування композиційної компетентності майбутніх викладачів хореографії на основі сучасного танцю / А. А Терзі // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2024. – №2. – С. 71-76.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20574-
dc.description.abstractСтаття присвячується дослідженню проблематики формування композиційної ком-петентності майбутніх викладачів-хореографів як постановників у процесі хорео-графічної підготовки, яка здійснювалася в експериментальному режимі. Визначено й обґрунтовано методи формування композиційної компетентності майбутніх викладачів-хореографів як постановників, що відповідають запровадженим у процес навчання сучасному танцю педагогічним умовам.Проаналізовано особливості створення композиції на матеріалі сучасної хореографії, зокрема характерні ознаки сучасної хореографі, яка дозволяє розкривати внутрішній світ людини через композиційні експерименти й імпровізації з використанням іннова-ційних технік, інструментами миттєвого руху. Обговорюється роль хореографа в контексті його функцій як керівника, педагога та творця-постановника, з особливим акцентом на формування композиційної ком-петентності.Вивчення праць, поглядів, методичних рекомендацій мистецтвознавців, хореографів-постановників дало визначення, що необхідним у процесі формування композиційної компетентності є вивчення теорії тілесності руху, навчитися створювати влас-ний авторський рух через природні імпульси, використання інноваційних технологій, освітлення, комп’ютерних технологій у процесі створення хореографічної композиції, експериментування, імпровізації. Презентовано й обґрунтовано методи формування композиційної компетент-ності майбутніх викладачів-хореографів як постановників у контексті сучасної хореографії. The article is dedicated to the investigation of issues related to the development of compositional competence in future teachers of choreography as choreographers during their choreographic training, which was conducted in an experimental mode. The methods for developing compositional competence in future teachers of choreography as choreographers, aligned with the established pedagogical conditions in the process of teaching contemporary dance, have been identified and substantiated. The features of creating compositions using contemporary choreography materials are analyzed, particularly the distinctive characteristics of contemporary choreography that allow the exploration of the inner world of an individual through compositional experiments and improvisations using innovative techniques and tools for spontaneous movement.The role of the choreographer is discussed in the context of their functions as a leader, educator, and creative director, with a special emphasis on the development of compositional competence. The study of works, views, and methodological recommendations of art scholars and choreographer-directors has led to the conclusion that essential components in the process of developing compositional competence include the study of the theory of bodily movement, learning to create one’s own unique movements through natural impulses, and the use of innovative technologies, lighting, and computer technologies in the process of creating choreographic compositions to experiment and improvise.The methods for developing compositional competence in future teachers of choreography as choreographers in the context of contemporary choreography are presented and substantiated.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectметодиuk
dc.subjectмайбутній викладач хореографіїuk
dc.subjectхореограф-постановникuk
dc.subjectметоди формування композиційної компетентності майбутнього викладача хореографіїuk
dc.subjectpedagogical conditions,.uk
dc.subjectmethodsuk
dc.subjectfuture teacher of choreographyuk
dc.subjectchoreographer-directoruk
dc.subjectmethods for developing compositional competence of future dance instructoruk
dc.titleІнноваційні форми і методи формування композиційної компетентності майбутніх викладачів хореографії на основі сучасного танцюuk
dc.title.alternativeInnovative forms and methods for developing compositional competence of future dance teachers based on contemporary danceuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:№2 (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Terzi.pdf193.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.