Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20497
Title: | Психолого–педагогічні засади застосування ейдетики як засобу розвитку творчого мислення молодших школярів |
Authors: | Ілясов, Олександр Олександрович Ilіasov, Oleksandr Oleksandrovych Щербина, А. І. |
Keywords: | ейдетика молодші школярі творче мислення дитини дослідницькі уміння образна пам’ять українська школа ейдетики |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Ілясов О. О. Психолого–педагогічні засади застосування ейдетики як засобу розвитку творчого мислення молодших школярів / О. О. Іллясов, А. І. Щербина // Історичний досвід і сучасність: матеріали XХХ наукової конференції здобувачів вищої освіти. Вип. 46 /відп. ред. В. М. Букач. – Одеса : ПНПУ, 2024. – С. 43-46. |
Abstract: | У зв’язку з прогресивним розвитком сучасної освіти та потребами суспільства виникає необхідність у постійному розвитку творчого мислення кожної дитини. Через це школа знаходиться на етапі безперервного пошуку абсолютно нових та оригінальних методів навчання, котрі надають змогу для розширення творчих та дослідницьких умінь підростаючого покоління. Ейдетичні методи навчання, спираючись саме на образне мислення дітей, сприяють сумісному розвитку та взаємодії обох півкуль. Пам’ять та здатність зосереджувати увагу зростає, сприймання нового матеріалу більше не потребує великої кількості зусиль, а саме навчання тільки активізує інтерес дитини до всього навчального процесу. Все це сприяє не лише позитивному ставленню дитини до навчання, а й покращує відносини дитини як з рідними, так і з однолітками. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20497 |
Appears in Collections: | Випуск 46 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ilіasov.pdf | 186.13 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.