Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20497
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ілясов, Олександр Олександрович | - |
dc.contributor.author | Ilіasov, Oleksandr Oleksandrovych | - |
dc.contributor.author | Щербина, А. І. | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-22T11:14:15Z | - |
dc.date.available | 2024-10-22T11:14:15Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Ілясов О. О. Психолого–педагогічні засади застосування ейдетики як засобу розвитку творчого мислення молодших школярів / О. О. Іллясов, А. І. Щербина // Історичний досвід і сучасність: матеріали XХХ наукової конференції здобувачів вищої освіти. Вип. 46 /відп. ред. В. М. Букач. – Одеса : ПНПУ, 2024. – С. 43-46. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20497 | - |
dc.description.abstract | У зв’язку з прогресивним розвитком сучасної освіти та потребами суспільства виникає необхідність у постійному розвитку творчого мислення кожної дитини. Через це школа знаходиться на етапі безперервного пошуку абсолютно нових та оригінальних методів навчання, котрі надають змогу для розширення творчих та дослідницьких умінь підростаючого покоління. Ейдетичні методи навчання, спираючись саме на образне мислення дітей, сприяють сумісному розвитку та взаємодії обох півкуль. Пам’ять та здатність зосереджувати увагу зростає, сприймання нового матеріалу більше не потребує великої кількості зусиль, а саме навчання тільки активізує інтерес дитини до всього навчального процесу. Все це сприяє не лише позитивному ставленню дитини до навчання, а й покращує відносини дитини як з рідними, так і з однолітками. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | ейдетика | uk |
dc.subject | молодші школярі | uk |
dc.subject | творче мислення дитини | uk |
dc.subject | дослідницькі уміння | uk |
dc.subject | образна пам’ять | uk |
dc.subject | українська школа ейдетики | uk |
dc.title | Психолого–педагогічні засади застосування ейдетики як засобу розвитку творчого мислення молодших школярів | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 46 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ilіasov.pdf | 186.13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.