Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20427
Назва: Сприняття сенсу казок як підгрунтя моральних навичок у дітей молодшого дошкільного віку
Автори: Ткаченко, А.А.
Сидоріна, О.В.
Ключові слова: дитяча особистість
емоційне переживання
емоційно-вольова сфера
спілкування з світом
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,
Бібліографічний опис: Ткаченко А.А.Сприняття сенсу казок як підгрунтя моральних навичок у дітей молодшого дошкільного віку/А.А.Ткаченко ,О.В.Сидоріна// Актуальні проблеми практичної психології : збірн. наук. праць Міжнародн. наук.-практич. інтернет конф. (17 трав. 2024 р., м. Одеса). - Одеса, 2024. - С.347-348
Короткий огляд (реферат): На думку багатьох сучасних психологів, молодший дошкільний вік є ідеальним для прищеплення моральних навичок та зразків етичної поведінки. Саме в цей період починає формуватись дитяча особистість. Цей процес тісно пов’язаний з розвитком емоційно-вольової сфери, із формуванням інтересів та мотивів поведінки, на яку впливають взаємини з дорослими. Важливим новоутворенням цього періоду є довільна поведінка, яка опосередкована нормами та правилами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20427
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми практичної психології (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
100.pdf4.41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.