Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20427
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТкаченко, А.А.-
dc.contributor.authorСидоріна, О.В.-
dc.date.accessioned2024-10-17T11:12:20Z-
dc.date.available2024-10-17T11:12:20Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationТкаченко А.А.Сприняття сенсу казок як підгрунтя моральних навичок у дітей молодшого дошкільного віку/А.А.Ткаченко ,О.В.Сидоріна// Актуальні проблеми практичної психології : збірн. наук. праць Міжнародн. наук.-практич. інтернет конф. (17 трав. 2024 р., м. Одеса). - Одеса, 2024. - С.347-348uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20427-
dc.description.abstractНа думку багатьох сучасних психологів, молодший дошкільний вік є ідеальним для прищеплення моральних навичок та зразків етичної поведінки. Саме в цей період починає формуватись дитяча особистість. Цей процес тісно пов’язаний з розвитком емоційно-вольової сфери, із формуванням інтересів та мотивів поведінки, на яку впливають взаємини з дорослими. Важливим новоутворенням цього періоду є довільна поведінка, яка опосередкована нормами та правилами.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,uk
dc.subjectдитяча особистістьuk
dc.subjectемоційне переживанняuk
dc.subjectемоційно-вольова сфераuk
dc.subjectспілкування з світомuk
dc.titleСприняття сенсу казок як підгрунтя моральних навичок у дітей молодшого дошкільного вікуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Актуальні проблеми практичної психології (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
100.pdf4.41 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.