Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20427
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ткаченко, А.А. | - |
dc.contributor.author | Сидоріна, О.В. | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-17T11:12:20Z | - |
dc.date.available | 2024-10-17T11:12:20Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Ткаченко А.А.Сприняття сенсу казок як підгрунтя моральних навичок у дітей молодшого дошкільного віку/А.А.Ткаченко ,О.В.Сидоріна// Актуальні проблеми практичної психології : збірн. наук. праць Міжнародн. наук.-практич. інтернет конф. (17 трав. 2024 р., м. Одеса). - Одеса, 2024. - С.347-348 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20427 | - |
dc.description.abstract | На думку багатьох сучасних психологів, молодший дошкільний вік є ідеальним для прищеплення моральних навичок та зразків етичної поведінки. Саме в цей період починає формуватись дитяча особистість. Цей процес тісно пов’язаний з розвитком емоційно-вольової сфери, із формуванням інтересів та мотивів поведінки, на яку впливають взаємини з дорослими. Важливим новоутворенням цього періоду є довільна поведінка, яка опосередкована нормами та правилами. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», | uk |
dc.subject | дитяча особистість | uk |
dc.subject | емоційне переживання | uk |
dc.subject | емоційно-вольова сфера | uk |
dc.subject | спілкування з світом | uk |
dc.title | Сприняття сенсу казок як підгрунтя моральних навичок у дітей молодшого дошкільного віку | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Актуальні проблеми практичної психології (2024) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.