Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20427
Title: Сприняття сенсу казок як підгрунтя моральних навичок у дітей молодшого дошкільного віку
Authors: Ткаченко, А.А.
Сидоріна, О.В.
Keywords: дитяча особистість
емоційне переживання
емоційно-вольова сфера
спілкування з світом
Issue Date: 2024
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,
Citation: Ткаченко А.А.Сприняття сенсу казок як підгрунтя моральних навичок у дітей молодшого дошкільного віку/А.А.Ткаченко ,О.В.Сидоріна// Актуальні проблеми практичної психології : збірн. наук. праць Міжнародн. наук.-практич. інтернет конф. (17 трав. 2024 р., м. Одеса). - Одеса, 2024. - С.347-348
Abstract: На думку багатьох сучасних психологів, молодший дошкільний вік є ідеальним для прищеплення моральних навичок та зразків етичної поведінки. Саме в цей період починає формуватись дитяча особистість. Цей процес тісно пов’язаний з розвитком емоційно-вольової сфери, із формуванням інтересів та мотивів поведінки, на яку впливають взаємини з дорослими. Важливим новоутворенням цього періоду є довільна поведінка, яка опосередкована нормами та правилами.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20427
Appears in Collections:Актуальні проблеми практичної психології (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
100.pdf4.41 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.