Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20405
Назва: Прояв взаємовідносин в перших та четвертих класах між учнями за даними соціометричних обстежень
Автори: Омельченко, П.І.
Чебикін, Олексій Якович
Chebykin, Oleksij Yakovych
Ключові слова: психологічні особливості
методика «Соціометрія»
адаптація
розвиток дітей
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,
Короткий огляд (реферат): Актуальність проблеми психологічних особливостей відносин в початкових школах обумовлена можливостями адаптації до навчальної діяльності. Відомо, що з кожним роком соціальний статус розвитку дітей змінюється завдяки різним умовам в суспільстві, які суттєво збільшують інформаційний вплив на дітей. Враховуючи наведене, в своїй роботі ми поставили мету дослідити характер таких взаємовідносин з урахуванням віку учнів початкової школи. При цьому ми припускали, що соціальний статус дітей буде більш виражений на останньому році початкової школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20405
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми практичної психології (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
78.pdf4.41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.