Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20405
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОмельченко, П.І.-
dc.contributor.authorЧебикін, Олексій Якович-
dc.contributor.authorChebykin, Oleksij Yakovych-
dc.date.accessioned2024-10-16T13:20:50Z-
dc.date.available2024-10-16T13:20:50Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20405-
dc.description.abstractАктуальність проблеми психологічних особливостей відносин в початкових школах обумовлена можливостями адаптації до навчальної діяльності. Відомо, що з кожним роком соціальний статус розвитку дітей змінюється завдяки різним умовам в суспільстві, які суттєво збільшують інформаційний вплив на дітей. Враховуючи наведене, в своїй роботі ми поставили мету дослідити характер таких взаємовідносин з урахуванням віку учнів початкової школи. При цьому ми припускали, що соціальний статус дітей буде більш виражений на останньому році початкової школи.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,uk
dc.subjectпсихологічні особливостіuk
dc.subjectметодика «Соціометрія»uk
dc.subjectадаптаціяuk
dc.subjectрозвиток дітейuk
dc.titleПрояв взаємовідносин в перших та четвертих класах між учнями за даними соціометричних обстеженьuk
Appears in Collections:Актуальні проблеми практичної психології (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
78.pdf4.41 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.