Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20375
Назва: Половецьке походження мамаєвичів-глинських: чому українці писали «Мамайки»
Інші назви: Kuman’s origin Mamaevychiv-Glyns’kyh: why Ukrainians wrote «mamayka»
Автори: Агафонова, Надія Василівна
Ahafonovа, Nadiya
Ключові слова: половці
Русоланія
Мамай
Глинські
Слобідська
Kumans
Rusolaniya
Mamai
Glynski
Slobodian Ukraine
Дата публікації: 2016
Видавництво: Науково-дослідний центр «Лукомор'є» Інституту археології НАН України
Бібліографічний опис: Агафонова Н. В. Половецьке походження мамаєвичів-глинських: чому українці писали «Мамайки» / Н. В. Агафонова // Емінак : науковий щоквартальник. – 2016. – №1 (13). – Т. 1. – С. 27-31.
Короткий огляд (реферат): На основі парадигми «половці – автохтони» у статті акцентовано на половецькому походженні князя Мамая, на його ініціативі захисту геополітичних інтересів поліетнічного світу Лівобережної України у часі розпаду Золотої Орди. Встановлена історична ретроспектива уможливлює відповідь на питання «чому Мамай – центральний образ народних картин: «мамайок»». Україна. On the basis of the paradigm of «Kumans – autochthonous» in the article accented on the origin of the Kumanian prince of Mamaia, on his initiative, the protection of the geopolitical interests of a multi-ethnic world of Left-Bank Ukraine during the collapse of the Golden Horde. Installed historical retrospective made it possible to answer the question «Why the Mamai – the central image of the popular paintings: «mamaiok».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20375
Розташовується у зібраннях:Кафедра історії України

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Agafonova Nadiya.pdf326.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.