Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20295
Назва: | Проблема розмежування порівняльних сполучників і модальних часток |
Автори: | Марчук, Олена Іванівна Marchuk, Olena Ivanivna |
Ключові слова: | порівняльні сполучники модальні частки розмежування порівняльних зворотів модально-порівняльн звороти |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Видавничий дім «Гельветика» |
Бібліографічний опис: | Марчук О. і. Проблема розмежування порівняльних сполучників і модальних часток / О. І. Марчук // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 515-517. |
Короткий огляд (реферат): | Порівняльні сполучники завжди знаходяться у препозиції – вони стоять на початку порівняльного зворота чи порівняльного речення. Модальні ж частки можуть поступатися місцем перед сполучниками чи повнозначними словами. Але постпозиція частки буває радше винятком, аніж правилом. Тому проблема розмежування порівняльних зворотів (із сполучниками) та модально-порівняльних зворотів (з частками) за межами окреслених вище позицій залишається дуже складною. Справу зрештою все ж вирішує семантика: якщо в ній переважає компаративність, то перед нами порівняльний зворот, а якщо переважає модальність, то маємо справу з модально-порівняльним зворотом. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20295 |
Розташовується у зібраннях: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Marchuk.pdf | 7.94 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.