Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20295
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМарчук, Олена Іванівна-
dc.contributor.authorMarchuk, Olena Ivanivna-
dc.date.accessioned2024-09-24T11:30:48Z-
dc.date.available2024-09-24T11:30:48Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМарчук О. і. Проблема розмежування порівняльних сполучників і модальних часток / О. І. Марчук // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 515-517.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20295-
dc.description.abstractПорівняльні сполучники завжди знаходяться у препозиції – вони стоять на початку порівняльного зворота чи порівняльного речення. Модальні ж частки можуть поступатися місцем перед сполучниками чи повнозначними словами. Але постпозиція частки буває радше винятком, аніж правилом. Тому проблема розмежування порівняльних зворотів (із сполучниками) та модально-порівняльних зворотів (з частками) за межами окреслених вище позицій залишається дуже складною. Справу зрештою все ж вирішує семантика: якщо в ній переважає компаративність, то перед нами порівняльний зворот, а якщо переважає модальність, то маємо справу з модально-порівняльним зворотом.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectпорівняльні сполучникиuk
dc.subjectмодальні часткиuk
dc.subjectрозмежування порівняльних зворотівuk
dc.subjectмодально-порівняльн зворотиuk
dc.titleПроблема розмежування порівняльних сполучників і модальних частокuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marchuk.pdf7.94 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.