Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20289
Title: | Психологічний супровід навчання у вищій школі в адаптаційний період |
Authors: | Хмель, Наталія Дмитрівна Khmel, Nataliya Dmitrivna |
Keywords: | психологічний супровід навчання вища освіта професійна діяльність готовність студентів дог навчання адаптація до навчання |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Видавничий дім «Гельветика» |
Citation: | Хмель Н. Д. Психологічний супровід навчання у вищій школі в адаптаційний період / Н. Д. Хмель // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 496-497. |
Abstract: | Сучасний стан розвитку вищої освіти пов’язаний із застосуванням компетентнісного підходу. Аналіз численних наукових публікацій свідчить про те, що реалізація цього підходу неможлива без науково обґрунтованого психологічного супроводу. У вищій школі психологічний супровід доки не отримав системного розповсюдження. Це багато в чому пов'язано з відсутністю єдиних дефініцій самого поняття «психологічний супровід» і його єдиних організаційних і методологічних положень. Компетентнісний підхід дозволяє уникнути обмеженостей існуючого управлінсько-технологічного розуміння психологічного супроводу, бо компетентність – це не лише глибоке знання в тій або іншій предметній області, висока міра кваліфікації, але і, з суб'єктно-орієнтованої точки зору, це інтегральна якість суб'єкта учбової діяльності, яка проявляється у вигляді готовності і здатності студентів опанувати ключові компетенції, що мають відношення до успішної реалізації себе в професійній діяльності. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20289 |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.