Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20289
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хмель, Наталія Дмитрівна | - |
dc.contributor.author | Khmel, Nataliya Dmitrivna | - |
dc.date.accessioned | 2024-09-24T10:42:20Z | - |
dc.date.available | 2024-09-24T10:42:20Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Хмель Н. Д. Психологічний супровід навчання у вищій школі в адаптаційний період / Н. Д. Хмель // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 496-497. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20289 | - |
dc.description.abstract | Сучасний стан розвитку вищої освіти пов’язаний із застосуванням компетентнісного підходу. Аналіз численних наукових публікацій свідчить про те, що реалізація цього підходу неможлива без науково обґрунтованого психологічного супроводу. У вищій школі психологічний супровід доки не отримав системного розповсюдження. Це багато в чому пов'язано з відсутністю єдиних дефініцій самого поняття «психологічний супровід» і його єдиних організаційних і методологічних положень. Компетентнісний підхід дозволяє уникнути обмеженостей існуючого управлінсько-технологічного розуміння психологічного супроводу, бо компетентність – це не лише глибоке знання в тій або іншій предметній області, висока міра кваліфікації, але і, з суб'єктно-орієнтованої точки зору, це інтегральна якість суб'єкта учбової діяльності, яка проявляється у вигляді готовності і здатності студентів опанувати ключові компетенції, що мають відношення до успішної реалізації себе в професійній діяльності. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | психологічний супровід навчання | uk |
dc.subject | вища освіта | uk |
dc.subject | професійна діяльність | uk |
dc.subject | готовність студентів дог навчання | uk |
dc.subject | адаптація до навчання | uk |
dc.title | Психологічний супровід навчання у вищій школі в адаптаційний період | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.