Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20223| Назва: | Фізична компетентність китайських учнів 8–9 класів щодо грамотності у фізичній культурі і спорті | 
| Автори: | Трачук, С. В. Дєдух, М. О. Воробйов, М. І. Голуб, В. А. Чень Ханьлінь  | 
| Ключові слова: | фізична культура спорт учні компетентність грамотність фізична підготовленість  | 
| Дата публікації: | 2024 | 
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | 
| Бібліографічний опис: | Трачук С. В. Фізична компетентність китайських учнів 8–9 класів щодо грамотності у фізичній культурі і спорті / С. В. Трачук, М. О. Дєдух, М. І. Воробйов, В. А. Голуб, Чень Ханьлінь// Olympicus : науковий журнал. – 2024. – № 2. – С. 199-205. | 
| Короткий огляд (реферат): | Аналіз проблемного поля дав зрозуміти про важливість упровадження вдосконалених шкільних програм фізичного виховання для забезпечення здорового зростання і благополуччя китайських дітей шкільного віку. Оцінювання грамотності у фізичній культурі відбувається відповідно до підходів, які пропонують різні організації національного рівня чи наукові школи. Грамотність вивчають з різною метою, зокрема: щоб ліпше зрозуміти, як діти та молодь, батьки та викладачі розуміють цей феномен; для розуміння рівня грамотності населення, загальних тенденцій та проблем, а також запитів людей, виявлення найкращих практик та освітніх програм; для оцінювання ефективності навчальних програм у кількісному екві- валенті; для відслідковування прогресу. Актуальність теми наголошує на потребі трансфор- мації наявної навчальної програми з фізкультури з акцентом на збільшення часу на помірну та високу рухову активність в освітньому середовищі в школі; створення внутрішньошкіль- них можливостей для того, щоб учні брали участь у фізичній активності. Саме оцінювання грамотності у фізичній культурі є важливим підходом до зіставлення результатів на націо- нальному рівні. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20223 | 
| Розташовується у зібраннях: | 2024 | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 27.pdf | 1.34 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.