Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20223Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Трачук, С. В. | - | 
| dc.contributor.author | Дєдух, М. О. | - | 
| dc.contributor.author | Воробйов, М. І. | - | 
| dc.contributor.author | Голуб, В. А. | - | 
| dc.contributor.author | Чень Ханьлінь | - | 
| dc.date.accessioned | 2024-09-16T10:40:41Z | - | 
| dc.date.available | 2024-09-16T10:40:41Z | - | 
| dc.date.issued | 2024 | - | 
| dc.identifier.citation | Трачук С. В. Фізична компетентність китайських учнів 8–9 класів щодо грамотності у фізичній культурі і спорті / С. В. Трачук, М. О. Дєдух, М. І. Воробйов, В. А. Голуб, Чень Ханьлінь// Olympicus : науковий журнал. – 2024. – № 2. – С. 199-205. | uk | 
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20223 | - | 
| dc.description.abstract | Аналіз проблемного поля дав зрозуміти про важливість упровадження вдосконалених шкільних програм фізичного виховання для забезпечення здорового зростання і благополуччя китайських дітей шкільного віку. Оцінювання грамотності у фізичній культурі відбувається відповідно до підходів, які пропонують різні організації національного рівня чи наукові школи. Грамотність вивчають з різною метою, зокрема: щоб ліпше зрозуміти, як діти та молодь, батьки та викладачі розуміють цей феномен; для розуміння рівня грамотності населення, загальних тенденцій та проблем, а також запитів людей, виявлення найкращих практик та освітніх програм; для оцінювання ефективності навчальних програм у кількісному екві- валенті; для відслідковування прогресу. Актуальність теми наголошує на потребі трансфор- мації наявної навчальної програми з фізкультури з акцентом на збільшення часу на помірну та високу рухову активність в освітньому середовищі в школі; створення внутрішньошкіль- них можливостей для того, щоб учні брали участь у фізичній активності. Саме оцінювання грамотності у фізичній культурі є важливим підходом до зіставлення результатів на націо- нальному рівні. | uk | 
| dc.language.iso | other | uk | 
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk | 
| dc.subject | фізична культура | uk | 
| dc.subject | спорт | uk | 
| dc.subject | учні | uk | 
| dc.subject | компетентність | uk | 
| dc.subject | грамотність | uk | 
| dc.subject | фізична підготовленість | uk | 
| dc.title | Фізична компетентність китайських учнів 8–9 класів щодо грамотності у фізичній культурі і спорті | uk | 
| dc.type | Article | uk | 
| Розташовується у зібраннях: | 2024 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 27.pdf | 1.34 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.