Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20084
Назва: | Здоровʼязбережувальні технології як засіб формування художньо-творчої компетентості учнів на уроках музичного |
Автори: | Овчаренко-Пєшкова, Олена Сергіївна |
Ключові слова: | арт-терапія вокалотерапевтичні технології майбутні вчителі музичного мистецтва музикотерапія |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», |
Бібліографічний опис: | Овчаренко-Пєшкова О.С.Здоровʼязбережувальні технології як засіб формування художньо-творчої компетентості учнів на уроках музичного/О.С.Овчаренко-Пєшкова//Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2024. – №1 С.43-48 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто результати дослідження впливу здоровʼязбережувальних технологій на формування художньо-творчої компетентості учнів на уроках музичного мистецтва. З’ясовано, що формування художньо-творчої компетентності учнів засобами здоров’язбережувальних технологій на уроках музичного мистецтва ще не достатньо обґрунтовано й розкрито в теорії музичної освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20084 |
Розташовується у зібраннях: | №1 (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
8.pdf | 419.86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.