Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20084
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Овчаренко-Пєшкова, Олена Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-08-28T08:51:02Z | - |
dc.date.available | 2024-08-28T08:51:02Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Овчаренко-Пєшкова О.С.Здоровʼязбережувальні технології як засіб формування художньо-творчої компетентості учнів на уроках музичного/О.С.Овчаренко-Пєшкова//Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2024. – №1 С.43-48 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20084 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто результати дослідження впливу здоровʼязбережувальних технологій на формування художньо-творчої компетентості учнів на уроках музичного мистецтва. З’ясовано, що формування художньо-творчої компетентності учнів засобами здоров’язбережувальних технологій на уроках музичного мистецтва ще не достатньо обґрунтовано й розкрито в теорії музичної освіти. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», | uk |
dc.subject | арт-терапія | uk |
dc.subject | вокалотерапевтичні технології | uk |
dc.subject | майбутні вчителі музичного мистецтва | uk |
dc.subject | музикотерапія | uk |
dc.title | Здоровʼязбережувальні технології як засіб формування художньо-творчої компетентості учнів на уроках музичного | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | №1 (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
8.pdf | 419.86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.