Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20084
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОвчаренко-Пєшкова, Олена Сергіївна-
dc.date.accessioned2024-08-28T08:51:02Z-
dc.date.available2024-08-28T08:51:02Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationОвчаренко-Пєшкова О.С.Здоровʼязбережувальні технології як засіб формування художньо-творчої компетентості учнів на уроках музичного/О.С.Овчаренко-Пєшкова//Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2024. – №1 С.43-48uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20084-
dc.description.abstractУ статті розглянуто результати дослідження впливу здоровʼязбережувальних технологій на формування художньо-творчої компетентості учнів на уроках музичного мистецтва. З’ясовано, що формування художньо-творчої компетентності учнів засобами здоров’язбережувальних технологій на уроках музичного мистецтва ще не достатньо обґрунтовано й розкрито в теорії музичної освіти.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,uk
dc.subjectарт-терапіяuk
dc.subjectвокалотерапевтичні технологіїuk
dc.subjectмайбутні вчителі музичного мистецтваuk
dc.subjectмузикотерапіяuk
dc.titleЗдоровʼязбережувальні технології як засіб формування художньо-творчої компетентості учнів на уроках музичногоuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:№1 (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf419.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.