Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20070
Title: | Наукові підходи та педагогічні принципи формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до інклюзивного навчання учнів основної школи |
Authors: | Богяну, Катерина Олександрівна |
Keywords: | інклюзивне навчання майбутній учитель музичного мистецтва наукові підходи педагогічні принципи |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», |
Citation: | Богяну К.О.Наукові підходи та педагогічні принципи формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до інклюзивного навчання учнів основної школи/К.О.Богяну//Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2024. – №1.С.5-10 |
Abstract: | У статті розкрито актуальну проблему сучасної мистецької освіти стосовно здат- ності майбутніх учителів музичного мистецтва здійснювати інклюзивне навчання в основній школи. З’ясовано, що, незважаючи на шерег відповідних досліджень сучас- них науковців, проблема формування готовності майбутніх учителів музичного мис- тецтва до інклюзивного навчання учнів основної школи є недостатньо розглянутою щодо методологічних засад її вирішення. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20070 |
Appears in Collections: | №1 (2024) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.