Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20070
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Богяну, Катерина Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-08-28T07:02:11Z | - |
dc.date.available | 2024-08-28T07:02:11Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Богяну К.О.Наукові підходи та педагогічні принципи формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до інклюзивного навчання учнів основної школи/К.О.Богяну//Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2024. – №1.С.5-10 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20070 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито актуальну проблему сучасної мистецької освіти стосовно здат- ності майбутніх учителів музичного мистецтва здійснювати інклюзивне навчання в основній школи. З’ясовано, що, незважаючи на шерег відповідних досліджень сучас- них науковців, проблема формування готовності майбутніх учителів музичного мис- тецтва до інклюзивного навчання учнів основної школи є недостатньо розглянутою щодо методологічних засад її вирішення. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», | uk |
dc.subject | інклюзивне навчання | uk |
dc.subject | майбутній учитель музичного мистецтва | uk |
dc.subject | наукові підходи | uk |
dc.subject | педагогічні принципи | uk |
dc.title | Наукові підходи та педагогічні принципи формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до інклюзивного навчання учнів основної школи | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | №1 (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1.pdf | 211.08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.