Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20070
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБогяну, Катерина Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-08-28T07:02:11Z-
dc.date.available2024-08-28T07:02:11Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБогяну К.О.Наукові підходи та педагогічні принципи формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до інклюзивного навчання учнів основної школи/К.О.Богяну//Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2024. – №1.С.5-10uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20070-
dc.description.abstractУ статті розкрито актуальну проблему сучасної мистецької освіти стосовно здат- ності майбутніх учителів музичного мистецтва здійснювати інклюзивне навчання в основній школи. З’ясовано, що, незважаючи на шерег відповідних досліджень сучас- них науковців, проблема формування готовності майбутніх учителів музичного мис- тецтва до інклюзивного навчання учнів основної школи є недостатньо розглянутою щодо методологічних засад її вирішення.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,uk
dc.subjectінклюзивне навчанняuk
dc.subjectмайбутній учитель музичного мистецтваuk
dc.subjectнаукові підходиuk
dc.subjectпедагогічні принципиuk
dc.titleНаукові підходи та педагогічні принципи формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до інклюзивного навчання учнів основної школиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:№1 (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf211.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.