Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19941
Назва: | Дискурсивні особливості дієгетичного тексту відеоігор |
Автори: | Шаламай, Анастасія Олегівна |
Ключові слова: | комп’ютерна гра відеогра відеоігровий дискурс дискурс відеоігор дискурс мультимедіа мультимодальність мультимодальний дискурс комп’ютерний дискурс електронний дискурс інтернет-дискурс текст прагматика стилістика лінгвостилістичні особливості лексико-граматичні особливості computer game video game videogame discourse discourse of videogames multimedia multimodality multimodal discourse computer discourse electronic discourse internet discourse text pragmatics stylistics linguistic and stylistic features lexical and grammatical features |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Шаламай А. О. Дискурсивні особливості дієгетичного тексту відеоігор. – Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії зі спеціальності 035 – Філологія. – Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського», Міністерство освіти і науки України, Одеса, 2024. |
Короткий огляд (реферат): | Індустрія відеоігор – одна з найуспішніших та найперспективніших сучасних медіагалузей, яка стимулює не лише подальший розвиток комп’ютерних технологій, а й появу нових видів спорту, як, наприклад, кіберспорт, який уже має свій «жанровий» текст. Це дослідження присвячене вивченню прагматичних і лінгвостилістичних особливостей внутрішньоігрового дієгетичного тексту відеоігор, тобто тексту, який належить до її художнього світу та запрограмований розробниками гри. The videogame industry is one of the most successful and promising modern media sectors, which stimulates not only the further development of computer technologies but also the emergence of new sports, such as e-sports, which already has its own genre-specific texts. This research paper focuses on studying the pragmatic, linguistic, and stylistic features of in-game diegetic videogame text, i.e., the text that belongs to the in-game artistic world and is programmed by its developers. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19941 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
D_A.pdf | 2.98 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.