Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19941
Title: | Дискурсивні особливості дієгетичного тексту відеоігор |
Authors: | Шаламай, Анастасія Олегівна |
Keywords: | комп’ютерна гра відеогра відеоігровий дискурс дискурс відеоігор дискурс мультимедіа мультимодальність мультимодальний дискурс комп’ютерний дискурс електронний дискурс інтернет-дискурс текст прагматика стилістика лінгвостилістичні особливості лексико-граматичні особливості computer game video game videogame discourse discourse of videogames multimedia multimodality multimodal discourse computer discourse electronic discourse internet discourse text pragmatics stylistics linguistic and stylistic features lexical and grammatical features |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Шаламай А. О. Дискурсивні особливості дієгетичного тексту відеоігор. – Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії зі спеціальності 035 – Філологія. – Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського», Міністерство освіти і науки України, Одеса, 2024. |
Abstract: | Індустрія відеоігор – одна з найуспішніших та найперспективніших сучасних медіагалузей, яка стимулює не лише подальший розвиток комп’ютерних технологій, а й появу нових видів спорту, як, наприклад, кіберспорт, який уже має свій «жанровий» текст. Це дослідження присвячене вивченню прагматичних і лінгвостилістичних особливостей внутрішньоігрового дієгетичного тексту відеоігор, тобто тексту, який належить до її художнього світу та запрограмований розробниками гри. The videogame industry is one of the most successful and promising modern media sectors, which stimulates not only the further development of computer technologies but also the emergence of new sports, such as e-sports, which already has its own genre-specific texts. This research paper focuses on studying the pragmatic, linguistic, and stylistic features of in-game diegetic videogame text, i.e., the text that belongs to the in-game artistic world and is programmed by its developers. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19941 |
Appears in Collections: | Дисертації |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.