Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1990
Назва: | Методика формування україномовної діалогової компетентності в учнів 10-11 класів загальноосвітніх шкіл |
Інші назви: | The method of the formation of the Ukrainian speaking dialogue competence of senior pupils of sec-ondary schools |
Автори: | Грудок-Костюшко, Марина Олександрівна Hrudok-Kostyushko, Maryna Oleksandrivna |
Ключові слова: | діалог діалоговий дискурс україномовна діалогова компетентність учні 10-11 класів загальноосвітніх шкіл dialogue dialogue discourse dialogue competence of senior pupils of secondary schools |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Грудок-Костюшко М. О. Методика формування україномовної діалогової компетентності в учнів 10-11 класів загальноосвітніх шкіл : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Марина Олександрівна Грудок-Костюшко; наук. кер. Н. М. Черненко; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2012. – 20 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дисертації вперше розроблено методику формування україномовної діалогової компетентності в учнів 10-11 класів; визначено й обґрунтовано педагогічні умови (створення в учнівському колективі діалогового простору комунікативно-мовленнєвої спрямованості; мотивація учнів до діалогового дискурсу засобами інтерактивного навчання; інформаційно-методичний супровід процесу формування україномовної діалогової компетентності в учнів 10-11 класів) та етапи (інформаційно-мотиваційний, інструментально-навчальний, діяльнісно-репродуктивний) формування україномовної діалогової компетентності в учнів 10-11 класів загальноосвітніх шкіл. Визначено сутність і структуру феномена «україномовна діалогова компетентність учнів 10-11 класів загальноосвітніх шкіл», як-от: знання, уміння/навички, особистісні якості з відповідними показниками. The thesis presents the method of the formation of the ukrainian-speaking dialogue competence of se-nior pupils of secondary schools. The first chapter defines the nature and the structure of the concept "di-alogue competence”. The structure of the Ukrainian-interactive dialogue competence consists of three cri-teria: knowledge, skills/knowledge, personal qualities. In the second chapter the conditions of the forma-tion of the ukrainian-speaking dialogue competence of senior pupils of secondary schools are scientifically based and experimentally tested. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1990 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ГРУДОК-КОСТЮШКО МАРИНА ОЛЕКСАНДР aref (1).pdf | 576.81 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.