Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1990
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Грудок-Костюшко, Марина Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Hrudok-Kostyushko, Maryna Oleksandrivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-03-28T10:41:45Z | - |
dc.date.available | 2019-03-28T10:41:45Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Грудок-Костюшко М. О. Методика формування україномовної діалогової компетентності в учнів 10-11 класів загальноосвітніх шкіл : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Марина Олександрівна Грудок-Костюшко; наук. кер. Н. М. Черненко; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2012. – 20 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1990 | - |
dc.description.abstract | У дисертації вперше розроблено методику формування україномовної діалогової компетентності в учнів 10-11 класів; визначено й обґрунтовано педагогічні умови (створення в учнівському колективі діалогового простору комунікативно-мовленнєвої спрямованості; мотивація учнів до діалогового дискурсу засобами інтерактивного навчання; інформаційно-методичний супровід процесу формування україномовної діалогової компетентності в учнів 10-11 класів) та етапи (інформаційно-мотиваційний, інструментально-навчальний, діяльнісно-репродуктивний) формування україномовної діалогової компетентності в учнів 10-11 класів загальноосвітніх шкіл. Визначено сутність і структуру феномена «україномовна діалогова компетентність учнів 10-11 класів загальноосвітніх шкіл», як-от: знання, уміння/навички, особистісні якості з відповідними показниками. The thesis presents the method of the formation of the ukrainian-speaking dialogue competence of se-nior pupils of secondary schools. The first chapter defines the nature and the structure of the concept "di-alogue competence”. The structure of the Ukrainian-interactive dialogue competence consists of three cri-teria: knowledge, skills/knowledge, personal qualities. In the second chapter the conditions of the forma-tion of the ukrainian-speaking dialogue competence of senior pupils of secondary schools are scientifically based and experimentally tested. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | діалог | uk |
dc.subject | діалоговий дискурс | uk |
dc.subject | україномовна діалогова компетентність | uk |
dc.subject | учні 10-11 класів загальноосвітніх шкіл | uk |
dc.subject | dialogue | uk |
dc.subject | dialogue discourse | uk |
dc.subject | dialogue competence of senior pupils of secondary schools | uk |
dc.title | Методика формування україномовної діалогової компетентності в учнів 10-11 класів загальноосвітніх шкіл | uk |
dc.title.alternative | The method of the formation of the Ukrainian speaking dialogue competence of senior pupils of sec-ondary schools | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Appears in Collections: | Автореферати |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ГРУДОК-КОСТЮШКО МАРИНА ОЛЕКСАНДР aref (1).pdf | 576.81 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.