Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19868
Назва: | Англомовна фонетична компетентність як науково-методична проблема в освіті |
Автори: | Моляка, І. |
Ключові слова: | компетентність фонетична компетентність іншомовна комунікативна компетентність англомовна фонетична компетентність майбутніх учителів початкової школи |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Моляка І. Англомовна фонетична компетентність як науково-методична проблема в освіті / І. Моляка // Наука і освітa : наук.-практ. журнал. – 2023. – № 2. – С. 48-53. |
Короткий огляд (реферат): | Розвиток вищої освіти в Україні залежить від вирішення ключових проблем підготовки висококваліфікованих педагогів. Інтеграція освітніх процесів у європейський простір, домінування прогресивних моделей навчання в закордонних виданнях підкреслюють важливість комунікації іноземною мовою. Компетентнісний підхід до формування свідомої особистості педагога закріплений у міжнародних та українських нормативних документах. Комунікація починається з правильного фонетичного оформлення мовлення. У цій статті здійснено спробу описати поняття англомовної фонетичної компетентності майбутніх учителів початкової школи та визначити зміст її компонентів. Зростаючі вимоги суспільства до знань і вмінь випускників педагогічних закладів вищої освіти та потреба в підготовці висококваліфікованих фахівців, здатних до ефективної професійної діяльності, призводять до розробки нових підходів, форм і методів підготовки майбутніх учителів початкової школи як складової їх професійної педагогічної освіти. Суперечності між традиційним підходом до навчання фонетики англійської мови та потребою в новому інтегрованому підході, що базується на порівняльному аналізі фонетики англійської та української мов, спричинили необхідність переглянути зміст і структуру англомовної фонетичної компетентності. У статті проаналізовано поняття «компетентність», «іншомовна комунікативна компетентність» та синтезовано поняття «англомовна фонетична компетентність». Визначено змістове наповнення ключових компонентів англомовної фонетичної компетентності (лінгвістичний, методичний, рефлексивний і прагматичний). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19868 |
Розташовується у зібраннях: | 2023 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
7.pdf | 320.74 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.