Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19868
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Моляка, І. | - |
dc.date.accessioned | 2024-08-02T13:31:34Z | - |
dc.date.available | 2024-08-02T13:31:34Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Моляка І. Англомовна фонетична компетентність як науково-методична проблема в освіті / І. Моляка // Наука і освітa : наук.-практ. журнал. – 2023. – № 2. – С. 48-53. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19868 | - |
dc.description.abstract | Розвиток вищої освіти в Україні залежить від вирішення ключових проблем підготовки висококваліфікованих педагогів. Інтеграція освітніх процесів у європейський простір, домінування прогресивних моделей навчання в закордонних виданнях підкреслюють важливість комунікації іноземною мовою. Компетентнісний підхід до формування свідомої особистості педагога закріплений у міжнародних та українських нормативних документах. Комунікація починається з правильного фонетичного оформлення мовлення. У цій статті здійснено спробу описати поняття англомовної фонетичної компетентності майбутніх учителів початкової школи та визначити зміст її компонентів. Зростаючі вимоги суспільства до знань і вмінь випускників педагогічних закладів вищої освіти та потреба в підготовці висококваліфікованих фахівців, здатних до ефективної професійної діяльності, призводять до розробки нових підходів, форм і методів підготовки майбутніх учителів початкової школи як складової їх професійної педагогічної освіти. Суперечності між традиційним підходом до навчання фонетики англійської мови та потребою в новому інтегрованому підході, що базується на порівняльному аналізі фонетики англійської та української мов, спричинили необхідність переглянути зміст і структуру англомовної фонетичної компетентності. У статті проаналізовано поняття «компетентність», «іншомовна комунікативна компетентність» та синтезовано поняття «англомовна фонетична компетентність». Визначено змістове наповнення ключових компонентів англомовної фонетичної компетентності (лінгвістичний, методичний, рефлексивний і прагматичний). | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | компетентність | uk |
dc.subject | фонетична компетентність | uk |
dc.subject | іншомовна комунікативна компетентність | uk |
dc.subject | англомовна фонетична компетентність майбутніх учителів початкової школи | uk |
dc.title | Англомовна фонетична компетентність як науково-методична проблема в освіті | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2023 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.