Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19863
Назва: | Онлайн-технології інтеграції дітей-біженців з україни в німеччині засобами культури та мистецтва |
Автори: | Житнік, Т. |
Ключові слова: | інтеграція культура загальнолюдські цінності діти дошкільного віку онлайн-технології |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Житнік Т. Онлайн-технології інтеграції дітей-біженців з україни в німеччині засобами культури та мистецтва / Т. Житнік // Наука і освітa : наук.-практ. журнал. – 2023. – № 2. – С. 15-21. |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність теми дослідження, викликана необхідністю створення міжкультурного діалогу між українською спільнотою та новим іншомовним середовищем, є одним із важливих критеріїв успішної інтеграції будь-якої особистості. Мистецтво та культура є тим мостом, за допомогою якого в різних образах та різних виражальних засобів можна «зрозуміти один одного». Метою статті є представлення результатів дослідницької міжнародної програми «Інтеграція та формування загальнолюдських цінностей у дітей-біженців з України в Німеччині через ознайомлення з німецькою культурою». Технології, що були застосовані під час співпраці з різними установами та організаціями, що піклуються про біженців з України та країн, що постраждали від воєнних конфліктів, впроваджувалися в межах Гамбурзької програми для науковців групи ризику – Science Bridge for Ukraine (вищі навчальні заклади Гамбурга та Міністерство науки, досліджень, рівності та округів (BWFGB) для вчених у групі ризику). Завданнями дослідження є опис частини програми, що дозволила акумулювати знання щодо успішної інтеграції дітей-біженців з України в Німеччині та визначити чинники розвитку загальнолюдських цінностей у дітей засобами мистецтва та культури в умовах іншомовного середовища. У статті робиться акцент на важливості збереження культурної ідентичності та розвитку нових компетенцій і якостей у дітей для вибудови міжкультурних зв’язків. Методом дослідження є описова аналітика емпіричного досвіду роботи із зазначеною групою реципієнтів у межах наукового дослідного міжнародного проєкту. Висновки: використання онлайн-методів та технологій в освіті є тим інструментом, що забезпечить можливість кожній дитині брати участь у творчих, мистецьких, культурних, соціально значущих подіях світу незалежно від місця знаходження та проживання наразі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19863 |
Розташовується у зібраннях: | 2023 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3.pdf | 1.11 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.