Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19863
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Житнік, Т. | - |
dc.date.accessioned | 2024-08-02T11:40:30Z | - |
dc.date.available | 2024-08-02T11:40:30Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Житнік Т. Онлайн-технології інтеграції дітей-біженців з україни в німеччині засобами культури та мистецтва / Т. Житнік // Наука і освітa : наук.-практ. журнал. – 2023. – № 2. – С. 15-21. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19863 | - |
dc.description.abstract | Актуальність теми дослідження, викликана необхідністю створення міжкультурного діалогу між українською спільнотою та новим іншомовним середовищем, є одним із важливих критеріїв успішної інтеграції будь-якої особистості. Мистецтво та культура є тим мостом, за допомогою якого в різних образах та різних виражальних засобів можна «зрозуміти один одного». Метою статті є представлення результатів дослідницької міжнародної програми «Інтеграція та формування загальнолюдських цінностей у дітей-біженців з України в Німеччині через ознайомлення з німецькою культурою». Технології, що були застосовані під час співпраці з різними установами та організаціями, що піклуються про біженців з України та країн, що постраждали від воєнних конфліктів, впроваджувалися в межах Гамбурзької програми для науковців групи ризику – Science Bridge for Ukraine (вищі навчальні заклади Гамбурга та Міністерство науки, досліджень, рівності та округів (BWFGB) для вчених у групі ризику). Завданнями дослідження є опис частини програми, що дозволила акумулювати знання щодо успішної інтеграції дітей-біженців з України в Німеччині та визначити чинники розвитку загальнолюдських цінностей у дітей засобами мистецтва та культури в умовах іншомовного середовища. У статті робиться акцент на важливості збереження культурної ідентичності та розвитку нових компетенцій і якостей у дітей для вибудови міжкультурних зв’язків. Методом дослідження є описова аналітика емпіричного досвіду роботи із зазначеною групою реципієнтів у межах наукового дослідного міжнародного проєкту. Висновки: використання онлайн-методів та технологій в освіті є тим інструментом, що забезпечить можливість кожній дитині брати участь у творчих, мистецьких, культурних, соціально значущих подіях світу незалежно від місця знаходження та проживання наразі. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | інтеграція | uk |
dc.subject | культура | uk |
dc.subject | загальнолюдські цінності | uk |
dc.subject | діти дошкільного віку | uk |
dc.subject | онлайн-технології | uk |
dc.title | Онлайн-технології інтеграції дітей-біженців з україни в німеччині засобами культури та мистецтва | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2023 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.