Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19809
Title: | Обґрунтування щодо ведення дисциплін «Робота на пленері», «Практика на пленері» елементарного підрівня початкової мистецької освітньо-виховної діяльності КЗПСО «Мистецька школа №15 імені Т. І. Боєвої м. Одеси» |
Authors: | Харитонова, І. |
Keywords: | навчально-виховний процес практика на пленері художня культура сприйняття та відтворення засобами образотворчої мови |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Харитонова І. Обґрунтування щодо ведення дисциплін «Робота на пленері», «Практика на пленері» елементарного підрівня початкової мистецької освітньо-виховної діяльності КЗПСО «Мистецька школа №15 імені Т. І. Боєвої м. Одеси» / І. Харитонова // Науково-методична організація процесу підготовки фахівців в системі художньо-педагогічної освіти: досвід, перспективи : тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції (Одеса, 15 травня 2024 р.). / упоряд. Я. М. Твердохлібова, О. П. Спасскова. – Одеса : Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського, 2024. – С. 107-109. |
Abstract: | Суттєвим педагогічним завданням навчально-виховного процесу в умовах пленерної практики становить навчання осіб з особливими освітніми потребами. Інклюзивна форма навчання передбачає забезпечення рівного доступу до якісної освіти особам з особливими освітніми потребами шляхом організації їхнього образотворчої діяльності на основі застосування особистісно-орієнтованих методів навчання з урахуванням індивідуальних особливостей кожної дитини. Важливого значення набуває техніка безпеки життєдіяльності на пленерних заняттях в умовах вірусної пандемії, особливо в умовах воєнного й повоєнного стану в державі. Питанням охорони та безпеки діяльності учнів педагогом приділяється важливе відповідальне значення. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19809 |
Appears in Collections: | Науково-методична організація процесу підготовки фахівців в системі художньо-педагогічної освіти: досвід, перспективи (2024) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.