Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19809
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХаритонова, І.-
dc.date.accessioned2024-07-30T12:37:16Z-
dc.date.available2024-07-30T12:37:16Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationХаритонова І. Обґрунтування щодо ведення дисциплін «Робота на пленері», «Практика на пленері» елементарного підрівня початкової мистецької освітньо-виховної діяльності КЗПСО «Мистецька школа №15 імені Т. І. Боєвої м. Одеси» / І. Харитонова // Науково-методична організація процесу підготовки фахівців в системі художньо-педагогічної освіти: досвід, перспективи : тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції (Одеса, 15 травня 2024 р.). / упоряд. Я. М. Твердохлібова, О. П. Спасскова. – Одеса : Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського, 2024. – С. 107-109.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19809-
dc.description.abstractСуттєвим педагогічним завданням навчально-виховного процесу в умовах пленерної практики становить навчання осіб з особливими освітніми потребами. Інклюзивна форма навчання передбачає забезпечення рівного доступу до якісної освіти особам з особливими освітніми потребами шляхом організації їхнього образотворчої діяльності на основі застосування особистісно-орієнтованих методів навчання з урахуванням індивідуальних особливостей кожної дитини. Важливого значення набуває техніка безпеки життєдіяльності на пленерних заняттях в умовах вірусної пандемії, особливо в умовах воєнного й повоєнного стану в державі. Питанням охорони та безпеки діяльності учнів педагогом приділяється важливе відповідальне значення.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectнавчально-виховний процесuk
dc.subjectпрактика на пленеріuk
dc.subjectхудожня культураuk
dc.subjectсприйняття та відтворення засобами образотворчої мовиuk
dc.titleОбґрунтування щодо ведення дисциплін «Робота на пленері», «Практика на пленері» елементарного підрівня початкової мистецької освітньо-виховної діяльності КЗПСО «Мистецька школа №15 імені Т. І. Боєвої м. Одеси»uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Науково-методична організація процесу підготовки фахівців в системі художньо-педагогічної освіти: досвід, перспективи (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
32.pdf1.01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.