Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/197
Назва: | Педагогічні умови організації самостійної іншомовної діяльності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів |
Інші назви: | Pedagogical conditions of organization of pre-school institutions’ future teachers’ individual foreign activity |
Автори: | Шевченко, Ірина Вікторівна Shevchenko, Irina Victorivna |
Ключові слова: | самостійність самостійна робота самостійна іншомовна діяльність уміння самоконтроль самоосвіта самооцінка самовдосконалення педагогічна умова independence independent work independent foreign activity skills self-control self-appraisal self-perfection self-education |
Дата публікації: | 2006 |
Видавництво: | Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського |
Бібліографічний опис: | Шевченко І. В. Педагогічні умови організації самостійної іншомовної діяльності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ірина Вікторівна Шевченко; наук. кер. Т. М. Степанова; Миколаїв. держ. ун-т ім. В. О. Сухомлинського. – Миколаїв, 2006. – 222 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дисертації досліджено проблему організації самостійної іншомовної діяльності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Встановлено залежність ступенів розвитку англійського мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів від рівня сформованості в них умінь з організації самостійної іншомовної діяльності. Обґрунтовано педагогічні умови організації самостійної іншомовної діяльності майбутніх вихователів. Розроблено й апробовано дидактичну модель формування в майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів умінь з організації самостійної іншомовної діяльності, що обіймала такі етапи: когнітивно-збагачувальний, репродуктивно-відтворювальний, продуктивно-творчий, регулятивно-рефлексивний. The dissertation is devoted to the problem of organization of pre-school institutions’ future teachers’ individual foreign activity. Inerdependency was settled between pre-school institutions’ future teachers’ degree of English speech development and their formed skills’ levels to organize their individual foreign activity. Pedagogical conditions of organization of pre-school institutions’ future teachers’ individual foreign activity were grounded. The didactic model of formation of pre-school institutions’ future teachers’ skills to organize their individual foreign activity was worked out and approved in the dissertation. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/197 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Шевченко Ірина Вікторівна.pdf | 2.39 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.