Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/197
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шевченко, Ірина Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Shevchenko, Irina Victorivna | - |
dc.date.accessioned | 2018-08-29T06:56:58Z | - |
dc.date.available | 2018-08-29T06:56:58Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.citation | Шевченко І. В. Педагогічні умови організації самостійної іншомовної діяльності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ірина Вікторівна Шевченко; наук. кер. Т. М. Степанова; Миколаїв. держ. ун-т ім. В. О. Сухомлинського. – Миколаїв, 2006. – 222 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/197 | - |
dc.description.abstract | У дисертації досліджено проблему організації самостійної іншомовної діяльності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Встановлено залежність ступенів розвитку англійського мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів від рівня сформованості в них умінь з організації самостійної іншомовної діяльності. Обґрунтовано педагогічні умови організації самостійної іншомовної діяльності майбутніх вихователів. Розроблено й апробовано дидактичну модель формування в майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів умінь з організації самостійної іншомовної діяльності, що обіймала такі етапи: когнітивно-збагачувальний, репродуктивно-відтворювальний, продуктивно-творчий, регулятивно-рефлексивний. The dissertation is devoted to the problem of organization of pre-school institutions’ future teachers’ individual foreign activity. Inerdependency was settled between pre-school institutions’ future teachers’ degree of English speech development and their formed skills’ levels to organize their individual foreign activity. Pedagogical conditions of organization of pre-school institutions’ future teachers’ individual foreign activity were grounded. The didactic model of formation of pre-school institutions’ future teachers’ skills to organize their individual foreign activity was worked out and approved in the dissertation. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського | uk |
dc.subject | самостійність | uk |
dc.subject | самостійна робота | uk |
dc.subject | самостійна іншомовна діяльність | uk |
dc.subject | уміння | uk |
dc.subject | самоконтроль | uk |
dc.subject | самоосвіта | uk |
dc.subject | самооцінка | uk |
dc.subject | самовдосконалення | uk |
dc.subject | педагогічна умова | uk |
dc.subject | independence | uk |
dc.subject | independent work | uk |
dc.subject | independent foreign activity | uk |
dc.subject | skills | uk |
dc.subject | self-control | uk |
dc.subject | self-appraisal | uk |
dc.subject | self-perfection | uk |
dc.subject | self-education | uk |
dc.title | Педагогічні умови організації самостійної іншомовної діяльності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів | uk |
dc.title.alternative | Pedagogical conditions of organization of pre-school institutions’ future teachers’ individual foreign activity | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Шевченко Ірина Вікторівна.pdf | 2.39 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.