Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19516
Title: | Філософія освіти в контексті трансформацій ХХІ століття: виклики і перспективи |
Authors: | Петінова, Оксана Борисівна Petinova, Oksana Borysivna |
Keywords: | філософія освіти трансформаційні процеси космічний інтелект духовна деградація |
Issue Date: | 2023 |
Citation: | Петінова О. Б. Філософія освіти в контексті трансформацій ХХІ століття: виклики і перспективи / О. Б. Петінова // Свобода як фундаментальна цінність української національної ідеї. // Матеріали Всеукраїнської наукової конференції, присвяченої Всесвітньому Дню Філософії (Одеса, 16 листопада 2023 р.). – С. 2-7. |
Abstract: | Сучасні контексти розвитку освіти досить неоднозначні. З одного боку, ми як науково-педагогічні працівники, постійно спостерігаємо за змінами в освіті, та Всеукраї нська наукова конференція, присвяченої Всесвітньому Дню Філософії є учасниками реалізації нововведень, що спускаються «зверху», а з іншого – бачимо невідповідність цих змін запитам суспільства та підростаючого покоління, яке відрізняється він своїх попередників способом сприймання світу, відношенням до життя, більш практичною орієнтацію на реалізацію себе. Паттерни ХХ століття вже є застарілими, і перед філософією освіти постають виклики, які є досить актуальними в умовах сьогодення, адже саме соціальний інститут освіти має можливість в умовах глибинних трансформаційних процесів планетарних та загальнокосмічних процесів дати відповідь на запити, та зреагувати на них. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19516 |
Appears in Collections: | Кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Petinova.pdf | 910.42 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.