Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19119
Назва: | Теоретичні основи формування соціально- побутових навичок у дітей старшого дошкіль- ного віку із дитячим церебральним паралічем |
Автори: | Romenska, Tamara Hryhorivna Роменська, Тамара Григорівна |
Ключові слова: | дошкільна освіта реабілітаційний центр діти з дитячим церебральним паралічем соціалізація дітей з ДЦП соціально-побутові навички дітей інтеграція в соціум копметентнісна парадигма освіти міждисциплінарність логічна семантика комбінаторна семантика спеціальна освіта |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Česká republika: Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o |
Бібліографічний опис: | Роменська Т. Г. Теоретичні основи формування соціально-побутових навичок у дітей старшого дошкільного віку із дитячим церебральним паралічем \ Т. Г. Роменська \\ Modernі aspekty vědy: XL. Díl mezinárodní kolektivní monografie / Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o. Česká republika: Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o., 2024. - С. 301-362. |
Короткий огляд (реферат): | Впровадження в Україні особистісно-орієнтованої моделі дошкільної освіти та технологій комплексної реабілітації в практику роботи реабілітаційних центрів, які відвідують діти з дитячим церебральним паралічем (далі ДЦП), актуалізує нове бачення шляхів їх соціалізації та інтеграції в соціум. У цьому контексті особливого значення набуває відповідне наукове обґрунтування та розроблення методик максимально спрямованих на своєчасний, поступальний, корекційно-спрямований педагогічний вплив із формування соціально-побутових навичок (далі СПН) у комплексі з розвитком локомоторних функцій у дошкільників із ДЦП, що стане в майбутньому запорукою їхньої особистісної автономії. Саме в дошкільному віці закладаються основи для набуття особистісної автономності, яка, перш за все, формується через оволодіння соціально-побутовими навичками. Метою нашого дослідження є теоретичне обґрунтування проблеми формування соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем. Відповідно, мета буде реалізована в процесі вирішення наступних завдань: по-перше, розкрити та уточнити терміносистему поняття «соціально-побутові навички» в контексті особистісно-орієнтованої та компетентнісної парадигм освіти; по-друге, окреслити стан розробленості проблеми формування соціально-побутових навичок у загальній і спеціальній психолого-педагогічній літературі, зокрема своєчасність їх розвитку в дітей дошкільного віку з ДЦП. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19119 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії та методики дошкільної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Romenska 2024.pdf | 11.66 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.