Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19119
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Romenska, Tamara Hryhorivna | - |
dc.contributor.author | Роменська, Тамара Григорівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-05-10T22:44:02Z | - |
dc.date.available | 2024-05-10T22:44:02Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Роменська Т. Г. Теоретичні основи формування соціально-побутових навичок у дітей старшого дошкільного віку із дитячим церебральним паралічем \ Т. Г. Роменська \\ Modernі aspekty vědy: XL. Díl mezinárodní kolektivní monografie / Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o. Česká republika: Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o., 2024. - С. 301-362. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19119 | - |
dc.description.abstract | Впровадження в Україні особистісно-орієнтованої моделі дошкільної освіти та технологій комплексної реабілітації в практику роботи реабілітаційних центрів, які відвідують діти з дитячим церебральним паралічем (далі ДЦП), актуалізує нове бачення шляхів їх соціалізації та інтеграції в соціум. У цьому контексті особливого значення набуває відповідне наукове обґрунтування та розроблення методик максимально спрямованих на своєчасний, поступальний, корекційно-спрямований педагогічний вплив із формування соціально-побутових навичок (далі СПН) у комплексі з розвитком локомоторних функцій у дошкільників із ДЦП, що стане в майбутньому запорукою їхньої особистісної автономії. Саме в дошкільному віці закладаються основи для набуття особистісної автономності, яка, перш за все, формується через оволодіння соціально-побутовими навичками. Метою нашого дослідження є теоретичне обґрунтування проблеми формування соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем. Відповідно, мета буде реалізована в процесі вирішення наступних завдань: по-перше, розкрити та уточнити терміносистему поняття «соціально-побутові навички» в контексті особистісно-орієнтованої та компетентнісної парадигм освіти; по-друге, окреслити стан розробленості проблеми формування соціально-побутових навичок у загальній і спеціальній психолого-педагогічній літературі, зокрема своєчасність їх розвитку в дітей дошкільного віку з ДЦП. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Česká republika: Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o | uk |
dc.subject | дошкільна освіта | uk |
dc.subject | реабілітаційний центр | uk |
dc.subject | діти з дитячим церебральним паралічем | uk |
dc.subject | соціалізація дітей з ДЦП | uk |
dc.subject | соціально-побутові навички дітей | uk |
dc.subject | інтеграція в соціум | uk |
dc.subject | копметентнісна парадигма освіти | uk |
dc.subject | міждисциплінарність | uk |
dc.subject | логічна семантика | uk |
dc.subject | комбінаторна семантика | uk |
dc.subject | спеціальна освіта | uk |
dc.title | Теоретичні основи формування соціально- побутових навичок у дітей старшого дошкіль- ного віку із дитячим церебральним паралічем | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії та методики дошкільної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Romenska 2024.pdf | 11.66 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.