Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19116
Назва: | Філософія сталого розвитку в контексті освітянської проблематики |
Автори: | Петінова, Оксана Борисівна Petinova, Oksana Borysivna Самойлова, Полина |
Ключові слова: | філософія освітянська проблематика розвиток |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Військова академія |
Бібліографічний опис: | Самойлова П., Петінова О. Філософія сталого розвитку в контексті освітянської проблематики. Сучасна освіта і професійна підготовка воїнів: традиції, інновації та перспективи розвитку: збірник тез доповідей учасників науково-практичного семінару (25 квітня 2024 року) / за заг. ред. Т. Остапчука, С. Майданюка, М. Паскалової. Одеса: Військова академія (м. Одеса), 2024. С. 102–104. |
Короткий огляд (реферат): | Наприкінці XX століття, коли людство опинилося під загрозою свого існування (ядерна загроза, екологічна), необхідністю стало формування збалансованої моделі розвитку цивілізації, яка б була безпечною для навколишнього середовища. Спробою реалізації подібних уявлень виступає стратегія сталого розвитку, яка є на сьогодні провідною розвитку людства загалом. Концепція його з’явилася в результаті об’єднання трьох основних складових: Економічної, соціальної та екологічної. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19116 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Самойлова_Петінова.pdf | 320.72 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.