Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19116
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Петінова, Оксана Борисівна | - |
dc.contributor.author | Petinova, Oksana Borysivna | - |
dc.contributor.author | Самойлова, Полина | - |
dc.date.accessioned | 2024-05-10T11:20:45Z | - |
dc.date.available | 2024-05-10T11:20:45Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Самойлова П., Петінова О. Філософія сталого розвитку в контексті освітянської проблематики. Сучасна освіта і професійна підготовка воїнів: традиції, інновації та перспективи розвитку: збірник тез доповідей учасників науково-практичного семінару (25 квітня 2024 року) / за заг. ред. Т. Остапчука, С. Майданюка, М. Паскалової. Одеса: Військова академія (м. Одеса), 2024. С. 102–104. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19116 | - |
dc.description.abstract | Наприкінці XX століття, коли людство опинилося під загрозою свого існування (ядерна загроза, екологічна), необхідністю стало формування збалансованої моделі розвитку цивілізації, яка б була безпечною для навколишнього середовища. Спробою реалізації подібних уявлень виступає стратегія сталого розвитку, яка є на сьогодні провідною розвитку людства загалом. Концепція його з’явилася в результаті об’єднання трьох основних складових: Економічної, соціальної та екологічної. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Військова академія | uk |
dc.subject | філософія | uk |
dc.subject | освітянська проблематика | uk |
dc.subject | розвиток | uk |
dc.title | Філософія сталого розвитку в контексті освітянської проблематики | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Самойлова_Петінова.pdf | 320.72 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.