Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18976
Title: | Впровадження особистісно-орієнтованого підходу в новій українській школі |
Authors: | Башавець, Наталія Андріївна Bashavets, Nataliia Andriivna Баранова, І. |
Keywords: | НУШ нова українська школа система навчання особистісно-орієнтований підхід |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Т.І.Бондар (гол.ред.) та ін. Мукачево : МДУ |
Citation: | Башавець Н.А., Баранова І. Впровадження особистісно-орієнтованого підходу в новій українській школі / Актуальні проблеми навчання і виховання в умовах інтеграційних процесів в освітньому та науковому просторі : збірник тез доповідей ІV Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції, 5 листопада 2021 р., Мукачево / Ред.кол.: Т.І.Бондар (гол.ред.) та ін. Мукачево : МДУ, 2021 С.14-17. |
Abstract: | Традиційна система навчання ґрунтується на ієрархічній структурі: автономне керівництво вчителя, підлеглість учня. Вона одноманітна за змістом, переважно неваріативна, планування змісту наповнення навчально-виховного процесу завжди лише централізоване, що потребувало вдосконалення. Сучасна школа, як і суспільство загалом, переживає складний період реформування, коли здійснюється рішучий поворот навчального закладу до особистості школяра. Така школа повинна поважати власну гідність кожного учня, його індивідуальну життєву мету, запити й інтереси, особистісну траєкторію оволодіння навчальним матеріалом, створювати сприятливі умови для самовизначення, самореалізації та саморозвитку особистості школяра |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18976 |
Appears in Collections: | Кафедра теорії і методики фізичної культури та спортивних дисциплін |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bashavets.pdf | 4.07 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.