Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18768
Назва: | Образотворче мистецтво в китайській школі: контекст інтеграції |
Автори: | Чжао Бейбей |
Ключові слова: | мистецька освіта образотворче мистецтво інтеграція обов’язкова освіта |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Видавничий дім «Гельветика» |
Бібліографічний опис: | Чжао Бейбей Образотворче мистецтво в китайській школі: контекст інтеграції / Чжао Бейбей / Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2023. – № 2. – С. 69-74 |
Короткий огляд (реферат): | У статті показано, що на нинішньому етапі цивілізаційного розвитку людство зіткнулося з низкою глобальних проблем і загроз, адекватна відповідь на які вимагає докорінних трансформацій, зокрема, нових способів мислення, дій, нових підходів до розв’язання проблем у глобальному вимірі. Насамперед мова йде про відмову від фрагментарної картини світу і переходу до нового цілісного, холістичного світогляду на засадах системного і гуманістичного підходів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18768 |
Розташовується у зібраннях: | № 2 (2023) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
12.pdf | 549.32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.